arg och otroligt besviken

Ja? när man verkligen har bestämt någonting, ja då ska det förändras dagen efter.

Nu sitter jag här.. igår satt jag på exakt samma plats, men då hade jag tusen planer för imorgon, idag har jag inga... idag är jag bara arg och besviken för folk lovar, men aldrig håller. så ikväll ska jag sitta ensam? KUL! känner någon igen sig? justnu blir jag bara så irriterad, det får mig att inte tro på nått du säger. först i helgen, nu det här. glöm mig, glöm allt. ååh!
och det värsta jag vet är att få smör sms, små förlåtande sms, gedig. det gör mig mera förbannad, än att du inte kan svara på mina vanliga sms, utan nått jävla gulligull. jag e inte fem år och måste höra smöriga saker, jag vill ha det ärligt och rakt ! tack! så, vad händer ikväll då? jag som hade så förbannat mycket planer, att kunna ses, prata och skratta. ha kul. nej nej, det ska snabbt förändras. åh. gör mig inte mer förbannad än vad jag redan är !

ska bli så förbannat skönt att åka till öland, och slippa allt det här ?! för det känns endå så förbannat meningslöst att ens försöka, och att ens hoppas på att någonting ska hända. låtmigvaa! sitt inte och försvara dig, sitt inte och skriv en förbannad massa undanflykter. jag bryr mig inte! okej ? jag bryyyyyr mig inte.

okej, så nu har ni fått lyssnat på mina små agrissioner, nog med det ! ikväll, javad händer då? någon som har nått förslag på vad man kan göra helt ensam? nått ni brukar göra?
eftersom att jag inte kan va själv hemma så får jag näst intill panik över att jag ska va själv ikväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0