bakkväll.

såg nyss klart på "se upp för dårarna"
då jag kom på lite snabbt att jag skulle göra en smuldegspaj :)
så jag sprang ut i landet och tog alla fruktsaker jag hittade , men hittade bara lite rabarber och lite hallon.
och slängde ihop degen :)  så nu är den snart klar och med lite glass till., mumms.
sen ska jag krypa ner i sängen igen och kolla på film .


men nu vill jag faktiskt ha mer förslag på vad jag ska skriva om, osv?
så komigen, vet att jag e uppe i över 80 läsare per dag, men vart är kommentarerna?
ingenstans vad jag vet.
så komigen nu!

Kommentarer
Postat av: Kim fucking Ekholm

Jag tittar in nästan varje dag och jag saknar sex. Jag vill läsa mer om sex.

2008-07-20 @ 22:00:16
URL: http://hip2besquare.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0