dålg uppdatering, igen.

jani, det här med blog kanske endå inte var min grej? uppdaterar sällan osv..
men men, det får duga, känner att jag bara behöver skriva av mig ibland.

i fredags vare fest, oh yehe girls :) haha! med cicci, sarah, felicia, frida och såklart jag :)
mycket trevligt. började med förfest hos felicia , drack upp det mesta på 'jag har aldrig' 
bästa, haha ! "jag har aldrig... blivit påsatt i röven" 
"skål " hahah !  jag satt där som ett fån och tittade på dom, hahah !
men kul vare. sen drog vi vidare till nån i stan, men usch så tråkigt, så vi gick vidare till
klocket, där vare fart påt. men jag gick hem, tack för en bra natt . och minnen har jag .
sen vaknade jag, av ett ont huvud. haha! mer behöver jag inte säga, eller gå in närmare på.

så jag åkte hem, sovsovsov. skönt!
och nu sitter jag här... söndag kväll?! vi har precis gjort klart det sista i mitt rum, ja det var faktiskt inte riktigt klart än :)
så idag satte vi upp tv hyllan, fixade till tvn och snart ska jag koppla in nintendot :) någonting som är roligt när
man är ensam är faktiskt att spela bowling. haha! så nu vet ni vad jag gör ikväll asså :)

imorgon kommer rikke och max :D wiiie vad jag längtar. det ska bli mys :D ååååh. <3
dom kommer runt fem tiden, så jag ska försöka få hit frida tills dess också :)

men nu ska jag faktiskt koppla in mitt nintendo ;P haha!
vad gör ni ikväll ? :)


(bild dagen hos fridas pappa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0