dålig uppdatering mina älskade läsare.

halå där mina sockertoppar.
dålig uppdatering jag vet.. nu får det ta oh bli slut påt asså.. en hård vecka med en massa festande bjöds det på. oh jag tror inte ni vill veta hur jag mår eller hur jag ser ut, min bror sa en mening när jag kom in i bilen, oh jag kunde knappt sagt det bättre själv ' sliten as hell ' , ja verkligen. så nu ska jag vila upp mig tills jag åker till öland, då vi är påt igen.
kom nyss från mister hemlig :) mys oh fest. var även på hassel igår, vilket kanske inte var någon höjdare direkt, så vi gick hem, oh även ett stort grattis till Ante som fyllde 18 igår, oh han bjöd på korv oh en hejbrakans fest :)
kul hade jag ialla fall, oh det tror jag att de flesta hade :)
idag vare segt att gå upp ur sängen kan jag lova. oh det kändes att man var sliten. duschade oh fixade oss, sen åkte vi till stan, blev avsläppt oh jag drog upp till stan köpte ett par byxor oh en tröja, lite till mamma också :)

sen kom bror min oh hämtade mig oh körde hem mig, åt mummsig söndags middag med familjen :)
oh nu städar jag , bäddar oh tvättar :) ja, en riktig hemmafru helt enkelt ;P

sen blir det att titta på tv med mamma som jag knappt sätt på en vecka :) oh jag bara älskar min mamma , hon är jordens bästa mamma. <3


men nu ska jag fortsätta att bädda, blir ju inte så mycket av den saken när man sätter sig här.
bilder på nyinköpta kläderna kommer senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0