fråga.

Nu börjar kommentarerna falla på plats, och det uppskattas :) fortsätt så.
Idag fick jag även en fråga från en bloggare..

H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala om soola.:
vilken bloggare irriterar du dig mest på och varför?

hmm, och nu ska jag försöka besvara frågan också. jag själv har inte varit bloggare så länge, men jag har läst bloggar en längre tid och någon jag verkligen irriterar/stör mig på är 'Kissie'. Jag vet att det kanske är ett 'orginellt' svar... men när jag började läsa hennes blogg och se hennes videoklipp så fick jag en chock, jag trodde att hon skämtade med hela svenska folket.. tills min kompis fick mig att inse att hon faktiskt var 'på riktigt'. Något jag stör mig på är hennes falskhet och hennes såkallade 'överlägsenhet'. Hon tror att hela världen kretsar kring henne och hennes lilla patetiska liv, hon lever på sin stackars pappa, och bor inte hemma hos hennes mamma pga. att hon är gravid? Jag som mamma hade kännt mig sviken av min egen dotter som jag ställt upp så mycket på, men det är ju vad jag tycker. Så långt kanske inte 'Kissie' tänker eller hon kanske inte helt enkelt bryr sig om sin mamma?

Dessutom försöker hon få allting att låta så bra, och dessutom är hennes bilder på hennes bror totalt PS;ade... Jag såg han i stocholm för inte så länge sen, oh jag kunde inget annat än att skratta. Hon ska framstå som en 'berömd, snygg bloggerska' och alla i hennes närhet för den delen också, men när jag såg han, helt ovårdad, lockigt hår, kupadrygg och inte alls stilig så insåg jag ganska snabbt att hon är fejkfejkfejk.

jag vet inte direkt om ni är nöjda med mitt svar, men ... ni får ställa mer frågor om det är nått som ni inte förstår eller om ni vill att jag ska berätta mer.

Så min fråga till er, vilken bloggare stör ni er mest på?


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha hon är ju så skrattretande egentligen .. eller hon kanske egentligen är sådan? Jag vet inte, men jag tycker faktiskt inte heller om henne!

2008-07-11 @ 13:01:04
Postat av: felicia

ne hon e så förbannat patetisk, usch jag hatar henne ;P

2008-07-11 @ 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0