fredag kväll.

och den tillbringar jag hemma, justnu är jag helt slut. städat ännu mera sen sist, lagat mat, packat ner allt i väskor osv.
och jag trodde att mamma skulle ramla baklänges när hon såg min packning. haha! sen bakade vi kladdkaksmuffins tills imorgon :) mumms.
väl nere på Öland är alla kompisar, skåningar . lovethem :)  även min barndomskompis Tim, som jag skulle gifta mig med när jag va liten? haha! vi är i samma ålder så vi brukar cykla till Borgholm, köpa glass av gubben som gör egna glassstrutar och leta efter billiga kläder :) finns små outletar överallt. så underbart mysigt.
och ett par kvällar på harrys blir det nog också :) sen kommer bror och Jokkii ner på söndag, underbart!

men nu ska jag lägga mig i sängen, vi åker redan 8a imorgon :o ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0