? ge mig ett svar

tusen tankar , tusen frågor .. men inga svar.
ge mig ett, innan jag spricker.

jag trodde inte mina ögon när jag ser kommentarer till andra, hur dom ser ut osv.. oh hur du sedan försöker dölja det "lite snyggt" genom att radera allting, hur alla bilder på datorn består av motsatt kön, hur du lite "fint" försöker radera alla. jag känner att jag inte räcker till, inte justnu, men har jag någonsin gjort det?
har jag någonsin räckt till? justnu känner jag att jag bara vill dra täcker över huvudet oh aldrig mera någonsin höra av mig, det hoppas jag att alla har insätt. jag e besviken, sviken och ledsen.
förstör inte mer än vad som redan är förstört.
för jag vänder aldrig åter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0