hemmahemmahemma.

Kom hem för nån timma sedan :) och det har varit så himla skönt. att bara få vara borta, men igår spårade det ur och jag blev riktigt förbannad! jävla piss norrköping, jag ska gå mitt äckliga gymnasium och flytta, så förbannat långt härifrån som jag bara kommer. aldrig att jag tänker låta mina barn växa upp här, eller att jag ska bli äldre i den här staden, förbannade skit stad. käftarna tuggas mer än vad min käft tuggar när jag äter, på ett år. ååååh. det är hemskt ! så fort man åker bort. men det är väll bara att stå ut i tre år till.

du gjorde mig förbannat besviken igår, hoppas att du fattar det. du och din lilla äckliga kompis är raderad totalt från mitt liv. helt.. justlikeuknowit. hoppas att du sitter och läser här justnu, för det vet jag att du kommer att göra. och jag hoppas att du fattar, att du aldrig mera kommer in i mitt liv igen, aldrig !

så.. tillbaka till resan som i alla fall började bra :)   kom ner, gick runt lite oh kollade mest, sen gick vi hem, drack lite, grillade osv. mumma. sen träffade vi Tim, johanna, och några fler från småland. gick hem till en kille och spelade kort, kvällen va mycket lyckad. sen vaknade vi runt tio, åt frukost och la oss i solen, mmm brun oh fin är jag :) åt lite lunch  , sen åkte elin m. familj hem, så jag låg och solade lite själv. sen vare fest. igår va jag i borgholm, shoppade skor och en klänning som såg ut som en skjorta :) jätte fin. sen åkte vi hemmåt, gick ner till volleybollen och träffade Danne och hans kompisar :) jätte trevliga verkligen. sen vare fest igen.  och massa sol. sen på kvällen kom rasse the maaaan :D
vi gick runt lite, och jag fick även en finfin paket av Thomas :) somnade tidigt.
och idag när jag vaknade var det piss väder så vi åkte hem tidigt.


skönt att vara hemma, och jag ser fram emot helgens planer otroligt mycket :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0