just a feeling

ibland går det fram och tillbaka, men säg mig då.. varför känns det så förbannat bra, men andra stunden ligger jag och grinar? jag tror att många har kännt den känslan någon gång. Justnu kryper jag bara under täcket, raderar allt, känner att om det är någon som ska må bra så är det jag, och inte du, eller 'ni'. För så mycket skitsnack jag har fått lyssna på, så mycket hat från den ena personen jag fått om den andra. Och så mycket jag har fått stå ut med för ingenting, Jag är trött på det nu. Det är jag som borde vara glad för att jag gör det här, för att jag raderar allt. Men konstigt nog är jag bara förbannat ledsen. Hade du aldrig trott det här/där om mig... hade detta aldrig hänt. Oh det hoppas jag att du inser. För det här orkar jag inte mer! Inte en dag till. Skäll inte på mig i onödan, du visste att det skulle sluta såhär då.

Du ville ha ett inlägg om dig, och här fick du det.
Kanske inte vad du hade väntat dig, men det är mina tankar, mina ord.
Och det ända som kommer ur mig just nu.


/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0