morgondagens planer.

ja, imorgon ska jag upp med tuppen, åka in till stan tidigt, redan vid tio har jag bestämmt mig för, och springa in på gina, har sätt att dom har fått in mycket snyggt när jag kollat på internet, bland annat ett jätte finy persiko-färgat linne, som är 'u-ringat' i ryggen :) jätte fin och sen kom mamma och pappa nyss hem från mormor och dom hade med sig pengar hem till mig, från min underbara mormor. :) <3 så ska handla lite för det också. hon är bara för bra! 
sen efter stan ska jag sprina upp på sol&motion och sola mig lite brun inför öland, så måste ha med mig bikini underdelen så att brännan blir efter den ;) hahaha ! ååh. ja mkt att tänka på :)



så nu ska jag plocka fram lite kläder, sen lägga mig i sängen och ringa mormor tror jag, prata lite och tacka för pengarna :) saknar faktiskt att hon bor så långt bort min älskade lilla mormor. sen ska jag kolla buss och titta på nån bra film om jag hittar. sen sova :)

vad har ni för planer inför morgondagen? 
(komigen jag vet att ni läser min blogg, slöfisar. då kan ni lika gärna kommentera.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0