öland


ja. på fredag åker ja till öland :) vilket ska bli mycket skönt och jag hoppas även på mycket sol. för brun vill väll alla vara just nu när det har varit en sån regnig sommar . så det är nog dags att börja tvätta det jag ska ha med mig, eftersom att jag kommer packa i sista sekund om jag känner mig själv rätt. men ikke den här gången, en genomtänkt packning blire :) men tyvärr stannar vi bara över helgen! vilket gör mig besviken, för det är i stort sätt den ända semestern jag får på hela sommaren, om inte mamma får en knäpp och släpar iväg mig till nått varmt land sista veckorna på sommarlovet.

någon mer som ska till öland när jag är där ? :)

Kommentarer
Postat av: Johan

skulle inte banga på att åka dit med dig :). så himla snäll och fin du är ! helt underbar !

2008-07-07 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0