packat och klart :)

nu är jag äntligen klar.. men jag har inte städat färdigt riktigt än.. men packat har jag gjort.. 


 



 
 Rummet igår, kaos.



Och här är min fina packning, dock utan skor.. Men dom ligger nerpackade nu. och då kan jag avslöja att jag har tre par att byta om med, och ett par åker jag i, alltså har jag med mig 4a par. haha!











och jag ska bara meddela att jag åker imorgon (lördag) och kommer hem på tisdag kväll.
känner att jag har med mig lite för mycket, men men. haha! alltid bra med ombyten :D


(dålig bildkvalité pga. att bilderna e tagna med mobilen, )

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du får en trevlig helg:). BTW, fin blogg:D

2008-07-11 @ 14:36:21
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: amanda

herregud håller med farsan! ska ni till hawaii eller? ;)

2008-07-11 @ 14:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0