söndag.

hejsanhoppsan.
helgen har varti lugn och mysig på många sätt :) oh det tycker jag om, sen igår kom mamma oh pappa hem, med nån bodylotion som luktade underbart, och sen en massa godis.. såklart.
sen idag vaknade jag av blixtar oh en massa dunder utanför mitt fönster, så irriterande! så kom mamma in lite snällt med frukost på sängen. :) nybakat . älskar verkligen min mamma!
sen började jag packa, för imorgon åker jag till frida :)
ska bly mys. åh cicci. oh dudududu med :)


men nu ska jag faktiskt gå oh lägga mig i sängen, för mamma kör mig till frida imorgon vid 11 tiden på morgonen, så man måste väll vara utvilad. :)


jag fick bara en kommentar om vad jag skulle skriva om i förra inlägget, så komigen nu
det är tråkigt utan kommentarer, annars lägger jag ner allt.



Kommentarer
Postat av: K.E

Sex? Sa jag sex? Jag menade droger, självklart. Droger, mer om droger.

2008-07-20 @ 22:57:11
URL: http://hip2besquare.eu
Postat av: toffel

imorgon ska jag toffla:)

2008-07-21 @ 01:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0