städning och packning

usch vad jag hatar det. värsta som finns, men mitt rum ser verkligen ut som bomben själv, det är sjukt!
när pappa kom in igår så sa han
' Ja, nu ser man att en tjej tagit över vårat hus'
haha! Det var verkligen hemskt, jag kunde knappt sova i min egna säng och då är det illa.

så imorse bestämde jag mig för att städa och framförallt plocka iordning bland mina kläder, jag hade sisådär 20 par jeans, och jag använder aldrig jeans?! och jätte fina skjortor som jag aldrig använder?
skärpning nu Felicia!

och nu har jag tagit en liten paus, eller rättare sagt så orkar jag inte städa mera. haha!  för jag började precis packa lite smått, jag e redan uppe i 4a små veckor till smink osv.. vad ska jag med det till egentligen? men jag kan ju inte ta bort någonting för då fattas det saker, och jag har inte ens börjat packa kläderna än. får se vart det här slutar :)


känner ni igen er när det gäller packningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0