stan.

kom nyss hem från stan. köpte ett linne oh en 'byxtröja' får ta kort sen så att ni förstår :)
sen gick jag upp på sol och motion, jätte glad för att jag skulle få lite färg på mig, tar fram solkortet
och hon i kassan kollar på mig med ett stort leende
' Jag får be om ursäkt, men det här solkortet gick ut för ett år sedan. '
jag hittar på henne snabbt och jag vart säkert tomatröd i ansiktet. och jag säger snabbt
' ojdå, oj, förlåt. trodde inte det hade hunnit gå ut.. men okej, tack endå'
jag går snabbt mot dörren och låssas att telefonen ringer så att pinsamheten ska minska lite.. då hon ropar efter mig.
' stanna jag ska prata med chefen,. vänta. '
ojojoj. vad nu nu? för att ett solkort va för gamalt? haha! aldrig att hon hämtar chefen för det... så jag blev lite små orolig.
så kommer hon tillbaka med ett leende på läpparna och chefen bakom sig då han säger
' kom här, du får sola för den här gången. du hade ju trotts allt en sån otur. '
jag tittar lite förvånat på han och lyser upp. jag tror jag sa tack tusen gånger. haha!
men ojojoj va pinsamt det blev
.

så nu e jag lite brunare, och jag ska passa på att lägga mig i solen nu innan den går i moln.


har ni sol hos er?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :D

2008-07-09 @ 12:41:30
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0