tisdag.

Ja, bra kväll igår. iguess. trotts allt som hände, och för en gångs skull e jag inte ledsen, och det känns bra. det känns bra på nått sätt , och inte ledsamt. och jagr stekte just mina vegobiffar, dom var faktiskt jätte goda (jag har liksom varit lite emot det där att inte äta kött, men det var faktiskt gott. tro det eller ej), med massa wok grönsaker och sås. mumma.
och nu ska jag snart hoppa in i varma duschen, fy jag fryser och känner mig inte speciellt pigg, men ska krypa ner i sängen sen och sova en stund , somnade lite för sent igår :)

och ikväll? ja, mamma&pappa kommer väll hem lite senare.. så ska väll laga iho nått till kvällen, pyssla om dom lite. det kan dom behöva :) sen får vi se vad som händer.. nått kul hoppas jag på :)



jag bjuder även på en söt bild på mig själv från balen, där jag mådde som bäst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0