frågor.

nu har jag fått lite frågor via msn/mejl om att jag ska skriva om mitt kärleksliv ?!
jag har redan svarat på frågan, jag tänker inte skriva om mitt privatliv så tätt inpå här i bloggen, det är någonting som mina närmaste kompisar vet. om jag är tillsammans med någon så möjligtvis att jag skriver om det, men det kommer jag inte hänga ut som en dagbok inför alla som kan läsa och se det här. det känns väldigt onödigt.
Känner att någonting man vill hålla hemligt är verkligen en sån sak.. och jag tänker göra det.
träffar jag någon eller liknande vet mina vänner, så komigen, inga såna frågor.
är singel, och det känns väldigt bra det.


men vart försvann alla kommentarer?
vad vill ni att jag ska skriva om?
komigen nu .

Kommentarer
Postat av: Linda

fin blogg :)

2008-06-03 @ 20:16:53
URL: http://hiphopstyle.blogg.se
Postat av: Sofie

Tjena Felicia :) Jag heter faktiskt Sofie Ericsson på facebook heh

2008-06-04 @ 18:10:34
URL: http://sofiiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0