frida kommer hit

ja nu är klockan bara 11? men endå ska jag gå och lägga mig. för imorgon ska jag gå upp tidigt igen, usch jag är verkligen ingen morgon människa. för sen ska jag städa rummt osv. sen ska jag möta upp frida inne i norrköping, åker hem till hennes mamma och hämtar kläder :) sen åker vi ut till mig, vilket ska bli mys och väldigt kul. det blir middag med familjen, sen blir det nog att titta en stund på fotbollen, och kanske ut ett tag.
men det ska bli kul och skönt att äntligen få träffa henne, och att ha någon att prata med :)


jag skriver mer imorgon innan jag hämtat frida :)   ( frida på bild )

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag ska nog bara jobba, åka in till stan och kolla om jag hittar lite fina klädeer. sj? :D

2008-06-30 @ 15:35:24
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0