kväll.

ja idag fick jag inte så mycket gjort, jag gick en långpromenad . vilket var väldigt skönt. sen duschade jag, och började baka, som mamma bad mig. kladdkaka blev det :) och det blev smaskig, så hon skulle ta med sig till jobbet imorgon, känns bra så att man slipper få ångest för att man ska äta upp den själv när man har bakat den. haha!
sen plockade jag lite här hemma , och la mig framför tvn.

sen när mamma kom hem fick hon en mycket bra ide, att vi ska åka till stockholm på lördag :D ååh det ska bli så himla mys. så vi beställde biljetter direkt. klockan tio åker vi hemmifrån med tåget, och tar tåget hem runt sex tiden. ååh. det kommer bli så mysigt. bara gå runt och kolla, umgås, äta gott, shoppa och bara ha en bra dag. så nu hoppas jag verkligen på bra väder :)

efter biljett köpet la jag mig lite framför tvn , medans mamma städade, sen började jag göra lite mat. Kyckling i sur sås med stekta grönsaker. mumms!  riktigt gott.

och nu ligger jag i sängen igen, funderandes på vad jag ska göra imorgon?
det är ju trotts allt fredag, men vill inte dra ut på det så sent på kvällen , eftersom att tåget går tio
och man ska ju va där lite innan, och man måste ju va fin när man åker till huvudstaden. haha!
så jag går nog en långlånglång promenad imorgon, och hoppas på någonting efter det.

vad händer imorgon för alla er?
något speciellt planerat?

Kommentarer
Postat av: Johan

himla fin du är !

2008-07-07 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0