rummet.

som jag kanske har nämt så har vi gjort om hemma?!
och jag sa även att jag skulle lägga upp för/efterbilder på rummet. men jag hann tyvärr inte ta för-bilder, men jag har tagit lite bilder nu, eftersom att folk sitter och tjatar lite på mig om att jag ska lägga upp dom så gör jag väll det  :) 

Fåtöljer med bord      
image34


säng med dekoration på väggen 
image35


Säng på sidan och sminkbord/hylla m. stol.                          
(vilket inte blev som jag ville för jag ville ha hyllan under spegeln,vilket inge gick. 
men det duger)

image36




kvaliten på bilderna kanske inte är det bästa, pga. att jag tog bilderna med mobilkamera.
men det får duga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint :)

2008-06-03 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0