söndag morgon.

ja upp med tuppen idag, städat och plockat undan så att frida frå plats med sina saker :)
och nu sitter jag i handuk, nyduschad och nymålade tår , man måste ju vara lite fin när man ska in till stor stan. haha!
och snart kommer mamma hem med hyllan till tvn iguess. och jag hoppas verkligen att hon kommer hem med en vit som vi hade bestämt :) jag fick tvn för ungefär tre veckor sen, men nu står den på mitt bord som jag har vid fåtöljerna, och jag är inte alls nöjd med det. så mamma va så snäll och åkte in till stan och är på jakt efter en vit hylla :)
så det blir nog jätte fint hoppas jag.
men nu ska jag klä på mig och äta lite mat, sen in till stan för att hämta frida :)

och ikväll får man ju inte missa "det okända" åh, jag bara älskar det programmet. haha!
har ni något favorit program?



(nya tvn på bild. vad tycks? en vit, som passar med min inredning.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0