stockholm och shopping

Ja idag var jag då i Stockholm, tycker inte om den staden speciellt mycket, stressigt osv. Riktigt jobbigt. Men det var kul idag, och det började med att mamma och jag gick up ptidigt, fixade oss och appa körde oss till tåget, åt frukost på tåget, och jag kände mig som en riktig turist. jamenar äta frukost på tåget? haha! ialla fall, så kom vi fram till t-centralen vid tio. inte så mycket folk på tåget eller på centralen, så det va riktigt skönt .
så vi gick runt lite och jag gjorde ett riktigt fynd på en sminkväska på make up store. jätte fint och bra. 100kr. :o
sen var det rea överallt. så jag fick med mig sminkväskan, en kjol, en tröja, och lite små saker hem. riktigt nöjd.
sen vid halv två tiden träffade jag upp bror och hans kompis Daniel, vi gick och åt på kungshallarna, kyckling filé, klyftpotatis och två olika såser. mumms :) 
sen gick jag och mamma runt lite till. men kollade mest, sen vid fyra träffade vi upp bror och Daniel och åkte hem, somnade direkt påväg hem. 


dessutom, har jag sätt "Kissiepisses" bror . hahah! vilket ufo, seriöst. Där går han , gamla kläder , lockigt hår osv.. verkligen skit ful och inte alls som man tänkt sig när "kissie" har snackat skit om folk i bloggen och om hur man ska se ut osv.. så jag trodde han skulle se lite vårdad ut ialla fall?! 
Sen när vi ska ta t-banan till gullmarsplan så möter jag Fanny, nivet "kissie"s vän, som blev hennes ovän så snabbt? Jag stöter på henne när jag ska gå ner i rulltrappan, och halå? vadå att hon har gjort om sina bilder på sin blogg osv.. hon ser INTE ut som hon gör på bilderna, ps nästa typ :) något jag blev besviken över när jag sätt hur mkt skit hon kastat över "kissie" och verkligen står på sig. sen är hon riktigt falsk i utseendet?! 


annars har det varit en riktigt bra dag , och jag e helt slut, så nu ska jag hoppa in i duschen, byta lakan och krypa ner i sängen, äta vindruvorna som jag köpte och doppa dom i smält choklad :) mumms. 
och imorgon kommer frida :D 

vad händer för er i helgen? 



(bild på mig och bror.) 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: nej man har ju inte det.. tyvärr.

själv då?

2008-06-28 @ 20:53:29
URL: http://undergroound.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

stockholm är underbart.. kanske för att du inte är van med storstadsliv :)

2008-06-28 @ 21:02:42
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0