tisdag.

Sista dagen i skolan idag, som jobb dag. Nu äre bara en massa lek kvar. Känns riktigt bra :) image30
kom hem och la mig i solstolen, så nu har jag precis ätit lite mat, och sen fick jag för mig att dra fram lite gamla tröjor som jag gjorde om till kjolar :) och jag blev jätte nöjd. speciellt med en svart som det är mudd längst ner på. riktigt fin. så nu ska jag hoppa in i duschen, och slänga mig framför tvn och slappa, man blir helt slut av vädret, men visst äre underbart att vi får lite sol såhär tidigt ? :) hoppas bara att det kommer va så ett tag nu.


imorgon har jag bara egetarbete hela dagen i skolan, känns riktigt onödigt eftersom att jag är klar med allt och betygen redan är satta, så vi får väll se hur det blir med att 'gå till skolan saken' , ska iaf träffa lite kompisar sen . :) på torsdag äre borgsmodag som gäller, kul och hoppas på fint väder så man kan sola lite till.
sen på fredag åker jag till öland, vilket ska bli väldigt mysigt och skönt att komma bort lite.


vad har ni för er i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0