torsdag.

Ja, så vart det torsdag igen, känns som att veckorna springer förbi.. och jag känner inte alls att det här sommarlovet skulle bli vad det var sagt osv. men vi hoppas på en bättre sommar när Frida har slutat jobba :)
ja, det är lite dålig uppdatering från min sida, men nu ska jag verkligen försöka skärpa mig.
den här veckan var det mest slappt i början, men igår fick jag lite fart på mig,
åkte in till stan. fikade och shoppade. åkte även hem till bror efter fikan och väntade på mamma som skulle hämta mig, och vi skulle sedan åka och handla. men när mamma säger 'Rusta' så känner jag mig inte sådär jätte pigg på att shoppa?! någon annan som känner likadant? oftast?
jamenar, visst, billigt och bra, men ååh. shit, jag får panik bara av att vara där inne, när hon endå bara skulle köpa nått till blommor. och framför oss i kassan stod det två tjejer, i 30års åldern kanske?
men på dom lät det som att dom var runt 14 års åldern?! stog och pekade på folk och skrattade, moget.. verkligen. och försökte verkligen flirta med han i kassan, vart är vi påväg egentligen? jausch .
men sen åkte vi ner till stan, hittade inte speciellt mkt, faktiskt.  stan har blivit väldigt dåliga på kläder.
men två tröjor fick jag med mig hem, lägger upp bild sen.

och nu sitter jag i pyamasen fortfarande, ska snart klä på mig och gå ut och gå, lite fint väder idag ialla fall.
så en långpromenad, sen bad mig mamma baka nått till kvällen, så fårt fundera ut nått,
kladdkaka är ju aldrig fel :) 
men nu ska jag lägga in lite låtar på mobilen och röra mig utåt.

vad har ni för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0