12 helvetesdagar kvar.

Nu är det bara 12, 12 skoldagar kvar :) Sen är det slut, 9an är över, föralltid ! Så himla sköööönt. image23
längtar verkligen.  och bar abörja om på nytt, nya människor, ny omgivning, allt är nytt nytt nytt.
och det ska bli så himla kul och skönt. att äntligen få hålla på med det man brinner för och tycker är kul :)
vilket gör att jag vill nästan att sommarlovet ska gå fort så att jag kan träffa mina blivande klasskamrater fort ,
åh. 12 skoldagar kvar. kan inte ens förstå det! UNDERBART!



när slutar ni skolan/gymnasiet? :)

Kommentarer
Postat av: Eliin!

Jag slutar fredag den 13, utursdag.. hehe.
fin blogg btw.:P

2008-05-28 @ 07:16:44
URL: http://ebjurling.blogg.se
Postat av: Jessi

svar: Tack så mycket :)

Jag slutar 4 juni, så redan nästa onsdag..
Vilken linje ska du gå på gymnasiet sen? :)

2008-05-28 @ 08:25:47
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0