kväll.

image12Kom hem från promenaden med johan för ett tag sen :) mysigt.
åt sluch lr vad det heter, hah! sen gick vi en sväng. och pratade väldigt mycket :) 
länge sen jag träffade lilla johan, så får bli snart igen.
har precis duschat, eftersom att när man bor på landet blir det kallt väldigt fort ;P
hah! så mina händer va förfrusna när jag kom hem.

så nu sitter jag i myskläder och ska snart krypa ner i sängen, riktigt trött.
och med tanke på att andra avenyn inte sänds längre så är söndagar
riktigt tråkiga ;/

och imorgon är det skola igen, prov och redovisningar
ser jag verkligen fram emot.. känns som att allt är så himla
meningslöst sista veckorna i skolan, och det känns som att
man inte får behålla sina betyg och går och oroar sig för det..
i onödan, som jag alltid gör. 


oroar ni er för betyg osv nu inför det sista i skolan?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0