lördagseftermiddag.

image7har precis satt på mig myskläder.
ska snart krypa ner i soffan och se på tv. sjuk som man är, eller ja,
allergi är ju så underbart. men vill man inte inse att man är sjuk och skiter
i medicinerna så får man ialla fall skylla sig själv som mamma sa..
bara acceptera i fortsättningen.

så ikväll har jag inga planer precis. jag hade.. men men.
ibland kan man bli så otroligt besviken, men det hör inte hit,
inte ikväll. ikväll ska jag inte tänka på hur kul&mysigt jag skulle kunna
ha haft det. utan göra det bästa av kvällen.
så ska sitta bänkad framför melodifestivalen,
hon kanske har en chans, men halå? hon ser ut som en transa,
taskigt jag vet. Men ärligt, hela hon ser ut att vara plastikopererad ;/
inte snyggt ialla fall, hon va snyggare förut som alla säger och skriver om.

någon mer som ska se melodifestivalen ikväll? tror ni att hon har en chans?



Kommentarer
Postat av: Becca

jag skulle ah den på modesvingen för Lindex så prövade bara så tog ja kort :) men den är från Lindex. men äger den inte men funderar på att köpa den :D

2008-05-24 @ 18:15:55
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0