måndag.

Vaknade av att jag knappt kunde

prata och att halsen va helt igenslemmad ;/ USCH!
Så stannade hemma , vaknade vid tio. Och nu har jag precis pluggat klart :) sköntskönt.
Och imorgon blire nog skola ialla fall. måste tvinga mig dit..
sen fika med frida på stan? bränna lite pengar?
hopeso.
image13
och idag när mamma ringde blev jag överlycklig.
hon hade kollat på en moped till mig, nu över sommaren.
så att jag snabbt kan ta mig till badplatser och liknande :)
så himla skönt, och sen att man säljer den till vintern?
så imorgon eller nu i veckan ska vi åka och kolla på den,
billigt och bra, och det gjorde mig väldigt glad :)
och en moped trodde jag inte att jag skulle bli så
glad över i 16 års ålder. haha! men när man bor på landet så tror jag inte att det
spelar någon roll. så .:) vi får hoppas att den är fin i verkligheten också .


snart sommarlov. så himla skönt. bara slappa och ta det lungt
har ni några planer för sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0