moi.

På bara en halvtimma hade jag redan 6 kommentarer.
brabra, fortsätt så. :)
ska försöka svara på alla redan ikväll ,men vissa blir lite svårare än andra :)
och fortsätt kommentera som sagt :)


Postat av: S

om du tränar någon sport? skriv om den :D
-Svar:
Just nu går jag bara promenader, cyklar osv. Men förut tränade jag innebandy, vilket jag saknar. Spelade i IBF Norrköpings damlag. men slutade bara några månader efter att jag kom med, men nu i augusti ska jag nog ta upp min lilla kariär :)


Postat av: hemlig beundrare

ja vill veta om ditt privat liv är du singel och så vidare?:)
-Svar:
Mitt privat liv är kanske inte någonting jag kommer skriva om här så mycket. Men just nu har jag ingen pojkvän. Men jag har känslor för en kille, träffas osv.. Mer tänker jag inte säga för jag tycker det är så otroligt onödigt att skriva om det på en blogg som hela sverige om inte mer kan läsa.. Så, jag tycker det räcker med att mina närmaste vänner vet allt om mitt privat liv än att en hel blogg med läsare osv ska veta om det.


Postat av: Andreas

Vad dina mål i livet är? :D haha
-Svar:
Mina mål i livet är nog att stå på mig, och visa vem jag är. Och inte vem jag har varit. Men mest stå på mig, för jag vet vad folk kan prata om och att ibland hängs man ut för någonting man inte ens gjort, jag står på mig och visar vem jag är här och nu.
men självklart är målen många fler, som att utbilda mig, skaffa pojkvän, barn osv.. Flytta från norrköping, men det kanske är någonting som är självklart för er som känner mig?


Postat av:

skriv om hur underbar du är som person:D
-Svar:
Måste väll börja med att säga tack, att höra att man är underbar är inte varje dag :) Som vanligt finns vissa svagehter hos personer, och min är nog att tro på vad folk säger, speciellt att ta åt mig av kommentarer som denna och liknande, men jag tackar. :)


Mer kommentarer , och glöm inte.. det här är min blogg med mina tankar.
så..

ta livet med en nypa salt. det är er egen show,
och inte fan ska man låta någon annan skriva manuset?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0