onsdag eftermiddag.

Kom hem från en lång skoldag för ett tag sen. Fick reda på estet betyget, och det blev ett VG , ochimage24 jag är mycket nöjd med det :) och bilden vart riktigt fin. Efter det åkte jag och Frida ner på stan och köpte glass på Halvars :) ååh. det är sommar nu! satt på gräset och njöt. Sen kom Philip och hans två kompisar. riktigt trevligt!
sen åkte jag hem,  och hjälpte till lite med rummet, som ska vara klart imorgon, det är verkligen jätte fint redan nu, och då har inte ens möblerna kommit in :) blir nog bra.
och nu lagar jag lite mat, sen ska jag börja plugga lite smått. skönt att få allt gjort tills på fredag så man bara kan slappna av..
Dagens outfit kommer ikväll :) orkar inte lägga upp justnu.

har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0