shopping.

Vaknade för ett tag sen och ätit lite god frukost :)
Ska snart fixa till mig, ska in till stan sen oh bestämma färger i mitt rum,
grått och vinrött blir det :) sen ska jag lämna tillbaka ett par leggings jag fick i
födelsedagspresent, på tok för stora och inte min smak, så ska titta om jag hittar något annat tjusigt.
sen ska jag kolla efter ett par skor, så kommer troligtvis mamma och hämtar mig när
hon varit och handlat sitt. sen hem och börja med rummet :)
ååh snart är det klart så himla skönt, så imorgon blir det nog Ikea och handla all inredning ,
så himla kul :)


men skriver mer sen och tar lite för/efter bilder, för sånt är alltid kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0