söndagseftermiddag.

har precis ätit morsdags tårta :) med hela familjen, även bror min.
så nu är jag proppmätt. och har även bestämmt att på balen ska jag skita i skolan,
altså bara gå förmiddagen och lämna in nyckeln, sen ska jag hem till bror och duscha.
ner på stan och bli sminkad. sen hem till bror och fixa håret.
sen kommer nog min kavaljer och vi går till balen, eftersom att bror min bor vid skolan.
väldigt skönt.
men men, en heldag på ikea blev det idag . har köpt all inredning till mitt rum. kommer bli jätte fint.
kom även hem med ett par skor :) jätte fina.

så nu ska jag möta Johan, eller han ska komma hit och parkera här. Sen ska vi gå till kiosken och ta en glass :) så måste springa och fixa till mig nu. skriver ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack så mkt! =)
Den är köpt på Gina Tricot! det är en klänning, fast det ser ut som en tee med inbyggd kjol.

hoppas allt är bra med dig!

2008-05-25 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0