torsdag.

Har precis satt på mig mjukis kläder, och sitter med lite mat framför mig .
skolan idag var helt okej, sista passet med matte&so. kändes riktigt bimage28ra.
sen gick jag och Frida ner på stan och fikade på fräcka :) riktigt gott.
lax macka blev det för mig , och för Frida blev det en greken.
Sen åkte jag hem vid halv fem, började direkt med rummet, och nu är det äntligen klart.
kläderna är inplockade. sminket fixat osv.. blev jätte fint :) verkligen.
tack mamma och pappa <3 ni är allt för bäst! även om jag inte säger det så ofta. <3

och snart ska jag packa, för imorgon ska jag ha volleyboll hela dagen :)
sen hem till Frida och fixa oss. osv. Sen bär det av till Linköping.
Rix fm med bästaste vän.

sen åker vi hem på kvällen/natten. sen på lördag kommer kusinerna, moster, och mormor :)<3
dom ska fira mig i efterskott lr så. sen ska vi titta på brors lägenhet som dom inte sätt än ,
sen blire grillning på kvällen, myys :) <3 världens bästa emelie kommer ju också.


vad ska ni göra i helgen ?

Kommentarer
Postat av: Jessi

svar: Åh det låter kul :)
Jag går Media, och trivs jätte bra :)
Men till hösten så ska jag börja med inriktning Journalistik/samhäll, inom media då :)

2008-05-30 @ 16:23:14
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0